Niektóre systemy zarządzają relacjami, FaciliTime™ pomaga je osiągnąć
Nasz w pełni zintegrowany CRM zapewnia widok 360˚ każdego konta, klienta, podwykonawcy i umowy. Dostarczaj pozytywne wrażenia dla klientów na każdym poziomie dzięki szeregowi dynamicznych funkcji CRM.
Zobacz informację o kliencie i historię zleceń
Rejestruj zlecenia w czasie rzeczywistym
Szybka, wydajna obsługa i śledzenie połączeń
Kontakty
Rozwijaj swoją bazę danych dzięki prostej konfiguracji kontaktów, szybko znajduj kontakty w Mapach Google i uzyskaj przegląd wszystkich kontaktów i terytoriów. Ponadto utwórz wiele grup kontaktów, a także niestandardowe pola dla określonych danych.
Zgodność z RODO
Przeprowadzać zgodne z RODO zarządzanie danymi osób fizycznych w systemie, w tym preferencjami opt-in. Anonimizuj dane i dodawaj flagi, aby segmentować kontakty w celach finansowych lub marketingowych.
Zarządzanie notatkami
Rejestruj każde połączenie, e-mail i interakcję z klientem i nigdy nie trać kluczowych informacji. Udostępniaj i przydzielaj sprawy za pomocą niestandardowych zgłoszeń i notatek, a także @tagów, aby informować swoich ludzi na bieżąco.
Dodatek do Microsoft Outlook
Gdy udostępniasz ważne informacje za pośrednictwem poczty e-mail, możesz dodać je do swoich notatek FaciliTime™ za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Nasz dodatek do programu Microsoft Outlook umożliwia bezproblemowe dołączanie wybranych wiadomości e-mail i dokumentów do programu Notes z poziomu aplikacji komputerowej Outlook lub usługi Outlook Online. Oznacza to, że ważne informacje mogą być przechowywane centralnie w programie Notes w CRM bez opuszczania programu Outlook, co ułatwia pracę zdalną i umożliwia dostęp każdemu użytkownikowi z laptopem lub urządzeniem oraz połączeniem internetowym.
Szablony do zautomatyzowanej komunikacji
Twórz niestandardowe szablony, które automatyzują wiadomości e-mail i inną rutynową komunikację; w tym dynamiczne pola danych do spersonalizowanych informacji o kliencie i koncie.
Dodatek do Microsoft Word
Nasz dodatek Microsoft Word zapewnia nowy poziom elastyczności tworzenia niestandardowych dokumentów i wiadomości e-mail. Twórz własne spersonalizowane dokumenty finansowe, certyfikaty, formularze BHP, karty pracy i e-maile. Pracując w programie Word, używasz słów kluczowych FaciliTime™, aby pobrać odpowiednie informacje, takie jak dane dotyczące pracy i klienta, odpowiedzi z formularzy pracy ze zdjęciami, koszty pracy i inne powiązane informacje. Połącz to ze wszystkimi funkcjami programu Word, aby stworzyć efektowny dokument. Gdy będziesz zadowolony z szablonu można go przesłać do FaciliTime™.